Thursday, January 12, 2012

Porgandikook on maitsev ja hää..

Lõpuks jõudis kätte üks mõnus varahommik, kui mõlemad mu "poisid" magavad ja ma leian aega oma mõtetele. Tuleb tunnistada, et jah - minu suurim hirm sai teoks - ehk siis see, et olen oma blogi natukene unarusse jätnud. Aga mul TÕESTI ei ole olnud sellist aega, et istuda maha ja panna oma mõtted kirja ning kui see aeg oli leitud, siis ma lihtsalt puhkasin :) . Ma vabandan mu armsad!

Niisiis, seekord on mul natukene häbi tunnistada, et ehin oma blogi võõraste sulgedega. Häbi pole aga sellepärast, et need võõrad suled on leitud Eesti ühest parimast toidublogist e. Nami-Namist.

Minu suur kirg, isu ja armastus täiesti lihtsa porgandikoogi vastu ei vaibu vist kunagi. Või vähemalt mitte peale nädalat aega ja 4 kooki (ühed neist cupcake'i kujul). Aga see on PÄRISELT ka nii õudselt hea!

Nami-Nami Mahe porgandikook toorjuustuglasuuriga




2 suurt muna
2 dl suhkrut
100g sulatatud võid
5-6 väiksemat riivitud porgandit või 2-3 päris võimast riivitud porgandid (kokkusurutult kuskil 300 dl)
2 dl nisujahu
1 tl vanillisuhkrut
1 tl kaneeli
0,3 tl jahvatatud muskaati

Glasuuriks peale:
100g toorjuustu
50g toasooja võid
1 tl vanillisuhkrut
100g tuhksuhkrut

Kaunistamiseks riivitud porgandit või värvilisi strössleid

Kõigepealt võta kauss ja lisa sinna munad, suhkur või ja riivitud porgand. Sega korralikult läbi ja lisa sinna juurde eelnevalt kokku segatud kuivained. Tõsta kook 200'C ahju ja las ta seal küpseb keskmiselt 20-25 minutit (oleneb sinu enda ahjust).
Kui kook on maitsvalt pruun, tõsta ta ahjust välja ning jahuta. Samal ajal sega kokku glasuur ja lisa koogile.
Voila - lase nüüd keelel heamaitsta ! :)



PS! Minu arust on kook kõige parem peale külmkapis veedetud ööd.

Mõnusaid maitseelamusi!

Lugemiseni,
N.

Allikas: http://nami-nami.ee/recipe.php?q=detail&pID=4

No comments:

Post a Comment