Thursday, January 5, 2012

Peen nisutang ehk kuskuss sai ka minu köögis sisse õnnistatud

Juba mõnda aega tagasi köitis facebook'is minu tähelepanu ühe tuttava kirjutised kuskuss'ist - kuidas, kellega, kus ja millal ta seda jälle valmistama hakkab. Koguaeg mõtlesin, et proovin siis ise ka, kuid küll polnud aega.. Seejärel polnud viitsimist ja lõppkokkuvõttes see mõte kaduski kuskile sügavatesse ajusoppidesse.
Nüüdseks on uudishimu kuskussi vastu tagasi mu mõtetes ja miks mitte siis ära proovida, mis huvitava nisutangiga tegemist on ?

Hakklihane kuskuss
4dl kuskuss'i
4,5 dl vett
1 köögivilja puljongikuubik
2-3 spl võid
400g hakkliha
1 suurem tomat
0,5 värsket kurki
sool
pipar
riivjuust
till
petersell



Alustuseks leia pott kuhu pane keema vesi koos puljongikuubikuga. Kui vesi on läinud keema ja puljongikuubik sinna ilusti sisse sulanud, lisa kuskuss. Võta pott tulelt maha ning lisa kuskuss'i sisse või (muidu võivad terad kokku väikesteks pallideks minna) mille järel lase kuskuss'il potis haududa kuskil 5-7 minutit. Prae pannil (mina kasutan wok-panni) hakkliha omas rasvas, maitsesta soola-pipraga ning lisa sinna hakitud tomat-kurk. Seejärel lisa haudunud kuskuss ja sega kõik omavahel kenasti kokku.
Serveeri riivitud juustu, tomati, peterselli ja tilliga!


Head isu, mu armsad!

Lugemiseni,
N.

1 comment:

  1. Ma tegin kunagi sama teemat tatraga kuskusi asemel. Päris hea.

    ReplyDelete