Tuesday, January 3, 2012

Iga algus ei pea alati olema raske..

.. seega otsustasin, et teen oma esimese toidublogi postituse äärmiselt lihtsa ja kerge.
Kõik sai alguse sellest, kuidas minu armas täditütar ükspäev väga suure emotsiooniga rääkis mulle kuidas ta peab oma head retseptid ja äraütlematta head fotod kuskile jäädvustama ning, et parim variant selleks on hakata BLOGI pidama ( ps. retseptid on tal tõesti väga head - vispel.blogspot.com ). Nojah, ega ma tegelikult olin ka ise varem selle peale kuskil sügavas ajusopis mõelnud aga päris actioniks pole kunagi läinud, sest minu teadmised on enamjaolt siiski hakklihakaste-keedukartul tasemel. Kuid siiski siiski - paar päeva tagasi tutvusin sellise interneti keskkonnaga nagu feedly (blogide "kogumise" website - http://www.feedly.com). Kui ma lõpuks olin kokku kogunud mitukümmend eesti toidublogijat leidsin ma, et toidutegemisse armumine võib TÕESTI toimuda kui mitte esimesest silmapilgust, siis teisest kohe kindlasti.

Aga-aga, pikalt pole lobiseda, sest toit vajab tegemist!

Esimseseks masterpiece'ks lisan oma legendaarse šokolaadikoogi retsepti millega teenin alati kiituse ja suure pai. Algse retsepti olen saanud kunagi kuskilt ajakirjast (kui ma ei eksi) ning aastatega olen sellest vorpinud täitsa omaenda koostisega suusulava maiuse, tänu millele võin kasvõi natukene enda üle ühkust tunda :)
(Ps. kuna ma olen alles algaja, lisan kogused umbkaudselt ning soovitan, et lisa kõike vastavalt minu õpetuse ja oma tunde järgi )

Täitsa lihtne Šokolaadikook
150g toasooja võid
200g suhkrut
200g piimašokolaadi
(soovikorral veidike piima)
3-4 spl jahu
4 muna

Esiteks ole armas ja sega omavahel mõnusaks massiks toasoe või ja suhkur. Sinna lisa sulatatud piimašokolaad (mina ise lisan šokolaadi veidike piima ka, kuid see ei ole ilmtingimatta vajalik). Seejärel eralda munakollane munavalgest ning kollane lisa või-suhkru-šokolaadi segusse. Peale korralikku segamist on aeg lisada jahu. Munavalged tuleb vahustada ( mida rohkem vahtu suudad ajada, seda õhulisem kook jääb) ning vaht lisa taignasse.
Küpseta kooki ligikaudu 30-35 minutit 175'C juures (täpne aeg sõltub Sinu ahjust, kuid kauem kui 35m ei tohiks kooki siiski ahjus hoida).
Serveeri kas vahukoore/jäätise/marjade/pähklitega - täpselt nii nagu endal isu parasjagu on.

Niisiis, siin minu "salakoogi" retsept lõpuks avalikkuse ette ilmuski.

Loodan, et mõni armas inimhing sai oma magusameelele uue maitse tänu sellele kiirele ja lihtsale retseptile!

Lugemiseni,
N.

No comments:

Post a Comment